Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mawojtek | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany06.02.2008 @01:32:03 ostatnio na stronie15.07.2017 @13:17:37

Witam wszystkich ktorzy juz zagladali do moich digartow jaki i tych co moze zajrza ))

Bardzo dzieuje za komentarze - dzieki nim zakladam ze uda mi sie poprawic to i owo, dlatego kazda uwaga jest dla mnie cenna.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty259 komentarze2669 posty na forum4

komputer / sprzęt
canon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pixelcoffee    18.04.2008 @16:04:04
szukający sam się znalazł
~Trine    02.04.2008 @01:32:07
dziekuje
~darkwire    25.03.2008 @01:29:22
sesja w obróbce, a to było przed:D
~Monalisa11    20.03.2008 @21:59:24
no no
~darkwire    22.02.2008 @20:11:26
usiądziemy przy piwku to sie pogada:D
~awos    22.02.2008 @19:28:04
śledzę - aparat włączony ciągły autofokus - obiektyw usm is
~darkwire    22.02.2008 @01:11:52
musiałą coś zmalować, chyba do 28 ma bloka;P
~darkwire    22.02.2008 @00:25:30
zuźke nam zablokowali zobacz:O
~darkwire    21.02.2008 @02:34:57
no profilowe masz fajoskie:D
~zuziiia    20.02.2008 @21:15:35
dziękuję
zajrzę
~Potokmyslowy    20.02.2008 @21:02:29
dziękuję serdecznie
~mawojtek    20.02.2008 @19:42:29
juz jestem dzieki za prztjecie
~darkwire    20.02.2008 @19:16:24
wchodzisz do tej grupy czy nie? wrr
no ilez mozna czekac
~darkwire    20.02.2008 @01:42:57
hehe. nie powiem kto tu jest odwazny przed obiektywema w dublinie czasem bywam i nawet mam zamair sie przeprowadzic, juz wkrótce, tak z ebedziecioe miec mnie dość
P.s: Zapraszam do grupy http://www.digart.pl/grupy/4288/dodane.html
~Monalisa11    06.02.2008 @01:53:36
witamy na digarciku haha
Poprzednia strona 1 ... 8 9 10 11
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt